Mým největším přáním je, aby jste se u Vinné hry bavili a i po 157 ji hráli stejně rádi, jako poprvé.
Jak to začalo?
Chtěl jsem vymyslet logickou strategickou stolní hru, u které se nebude muset pít, ani nebude nutné vědět něco o víně a přitom ji budu chtít hrát 10x, 100x, 1000x a nebudu se ani po tolikáté nudit. A tak, když jsem nuceně díky Covidu 19 zůstal sedět doma a nemohl jsem dělat svou práci, vznikla VINNÁ HRA. Vznikl prototyp karet na tvrdém papíře s obrázky z internetu, který jsme 3 měsíce ladili, upravovali funkce karet, řešili kola, ve kterých je možné je použít a pořád ji hráli, hlavně s našimi kamarády a poslouchali jejich rady, jak ji ještě vylepšit. Až se nám zdálo, že jsou pravidla perfektní.
A pak přišla druhá fáze, kdo nakreslí originální obrázky a udělá finální grafiku? Pocházím z Hroznové Lhoty a odtud pochází i František Pavlica, známý malíř, ilustrátor, litograf a slovácký bard, kterého znám už od dětství. A toho jsem přesvědčil, aby ke hře nakreslil ilustrace, Sláva! A tak se stalo, že nejde už jenom o stolní strategickou hru, ale jde i o umění. Mě se jeho kresby líbí tak moc, že jsme udělali i VINNÉ PEXESO s obrázky ze hry, aby potěšilo mladší ročníky.
Doufám a věřím, že se obrázky i pravidla hry budou líbit i vám a že se k VINNÉ HŘE budete vracet často a bude vás bavit, i když ji budete hrát i po stopadesátésedmé.
Emil Hlahůlek, autor hry
Kterak se myšlenka zhmotnila…
Na začátku byla myšlenka, potom spousta kroků, aby se zhmotnila, až jsme se konečně dočkali. Na videu je vidět, jak probíhala v Dino Toys 1. září 2021 kompletace a balení hry.